//
you're reading...
Uncategorized

زندان زيرزميني و مخوف سپاه كجاست؟+ عكس

آژانس ايران خبر: يك گزارش اطلاعاتي جديد از منابع موثق به دست ما رسيده كه عينا در اختيار خوانندگان محترم سايت قرار مي گيرد:
احمد وحید دستجردی فرزند دکتر وحید دستجردی رئیس متوفی سازمان هلال احمر و مرضیه وحید دستجردی نماینده مجلس عوامفریب شورای اسلامی است .
نامبرده رئیس سابق سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است .

نقشه تهران
پس از این سمت او در سمت معاون پارلمانی وزیر دفاع خدمت كرده است.
هم اکنون علاوه بر ریاست اطلاعات بیت رهبری, رئیس زندان مخوف و زیرزمینی شهید همت واقع در مجتمع شهید همت روبروی شهرک حکیمیه تهرانپارس در شهر تهران می باشد که در روی نقشه با نام مجتمع صنعتی شهید همت مشخص گردیده است .
عضو سابق اف بی آی که در جزیره کیش ربوده شده ، رون آراد خلبان ربوده شده ی اسرائیلی که پس از تبادل با ایران در این زندان نگهداری می شدند و شهرام امیری کارشناس هسته ای از جمله معتبر ترین زندانیان حال حاضر این زندان هستند که ظرفیتی بالغ بر 1000 زندانی را پشتیبانی می کند و تمامی کادر افسران و بازجویان و کارشناسان آن در شهرک امام خمینی که مشتمل بر 2000 واحد مسکونی می باشد در دل مجتمع شهید همت و کاملا مستقل از شهر می باشد و حتی تلفن های آن بصورت داخلی بوده و تماما کنترل می گردد .
محتمع شهید همت به دلیل اینکه اولین سازنده موشک شهاب 3 برای حمل کلاهک هسته ای بوده و سیستم سوخت جامد برای برد بیشتر آن در حال بررسی می باشد و همچنین بدلیل ایجاد فرآیند طراحی و ساخت کلاهک هسته ای مورد توجه ابرقدرت ها و از جمله اسرائیل و آمریکا می باشد و از اولین گزینه های بمباران می باشد . به همین دلیل خلبان اسرائیلی رون آراد نیز به عنوان سپر دفاعی و مانع از حمله مستقیم به مجتمع شهید همت در زندان شهید همت نگهداری می شود .
پس از افشای زندان شهید همت و مجتمع صنعتی شهید همت سردار وحید به عنوان زهر چشم نشان دادن به اسرائیل اقدام به اعدام 5 نفر در سحرگاه اول فروردین 1390 به جرم جاسوسی برای اسرائیل نمود که در این میان نام بانوی یهودی که از والدینی یهودی از شهرستان خوانسار تهران در اسرائیل بدنیا آمده بود و سال ها به عنوان گروگان با همسر و فرزندش در زندان شهید همت به سر می برد نمود که مورد پوشش خبری تمامی رسانه های داخلی و خارجی و مطبوعات و رسانه های اسرائیل قرار گرفت .
سردار احمد وحید دستجردی پس از تیمسار سرتیپ رضا رحیمی طاری سازنده و اولین مدیر مجتمع و زندان شهید همت دومین مرد قدرتمند سازمان دفاعی امنیتی ایران و در حال حاضر اولین فرد اطلاعاتی پس از رهبری و شخص مجتبی خامنه ای است که سازمانی موازی به نام پایگاه ویژه امنیت را در سراسر کشور دایر و مدیریت می نماید .

About Change regim of IRAN

I am journalist/Photograph from Iran.

گفتگو

2 پاسخ به ‘زندان زيرزميني و مخوف سپاه كجاست؟+ عكس

  1. این فرد ،برادر مرضیه وحید دستجردی است نه فرزندش.دکتر سیف الله وحید دستجردی پدر آنان و سرهنگ وحید دستجردی که در انفجار نخست وزیری در سال 60 کشته شد،عموی آنهاست.

    Posted by seyyed mostafa Alavi | ژانویه 3, 2012, 11:43 ق.ظ.

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: زندان زيرزميني و مخوف سپاه كجاست؟+ عكس « ezzatdolatabadi - ژانویه 3, 2012

بیان دیدگاه

آرشیو اخبار روز لطفا روی تاریخ روز کلیک کنید

ژانویه 2012
د س چ پ ج ش ی
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

آرین میرذوالفقاری: تنها به آزادی وطنم می اندیشم .

آمار بینندگان وب نوشت

  • 331٬904 آمار کل بازدیدکنندهاتا این لحظه

برای مشترک شدن در این وب‌نوشت از راه رایانامه و دریافت آگاه‌سازی درباره‌ی نوشته‌های تازه، رایانشانی خود را وارد نمایید.

به 5٬073 مشترک دیگر بپیوندید

بایگانی وب نوشتها

مصاحبه آرین میر ذو لفقاری با مردم تی وی

به فیس بوک من خوش امدیدBahareh Mirhadizadeh

لطفا از فیس بوک من دیدن فرمائید

صفحه تویتر من

ما را در تویتر دنبال کنید

یوتیوب من دیدن فرمائید