//
archives

Archive for

سیروس سجادیان : بازداشت بیش از پنج هزار نفر از سوی گشت ارشاد

سیروس سجادیان٬ فرمانده پلیس استان فارس گفته که پلیس از ابتدای سال ۹۲ تاکنون به ۵۰ هزار و ۹۰۰ نفر در این استان «تذکر لسانی» داده است. به گزارش روز چهارشنبه (نهم امرداد) خبرگزاری فارس٬ آقای سجادیان گفته از این تعداد٬ پنج هزار و ۱۰۰ نفر به تذکر‌های پلیس بی‌اعتنایی کرده‌اند که به «پلیس امنیت … ادامهٔ نوشته

رسما ریدن به خاتمی نمایندگان طویله مجلس , خیلی زیبا !!

برخی نمایندگان مجلس عنوان کرده اند که چون آقای خاتمی از آنچه که فتنه و سران فتنه می نامند اعلام برائت نکرده نباید دعوت شود. آیا برگشت لیست آقای روحانی در همین راستا است؟ امیر محبیان روزنامه نگار اصولگرا: من نمیدانم آقای خاتمی در لیست آقای روحانی بوده یا نه ولی به هر حال یکسری … ادامهٔ نوشته

آرشیو اخبار روز لطفا روی تاریخ روز کلیک کنید

آگوست 2013
د س چ پ ج ش ی
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

آرین میرذوالفقاری: تنها به آزادی وطنم می اندیشم .

آمار بینندگان وب نوشت

  • 331٬932 آمار کل بازدیدکنندهاتا این لحظه

برای مشترک شدن در این وب‌نوشت از راه رایانامه و دریافت آگاه‌سازی درباره‌ی نوشته‌های تازه، رایانشانی خود را وارد نمایید.

به 5٬073 مشترک دیگر بپیوندید

بایگانی وب نوشتها

مصاحبه آرین میر ذو لفقاری با مردم تی وی

به فیس بوک من خوش امدیدBahareh Mirhadizadeh

لطفا از فیس بوک من دیدن فرمائید

صفحه تویتر من

ما را در تویتر دنبال کنید

یوتیوب من دیدن فرمائید